Re: Piny IRda w Abit BE6

Autor: BPawel (flx_at_poczta.onet.pl_nospam)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 15:18:04 MET

Użytkownik "MaG" napisał:

>(...)probowalem jeszcze wszystkich
> kombinacji zmiany kolejnosci (oprocz zasilania - u mnie byl to przewod
> czerwony) i takze nic.

Przerabialem ostatnio temat podczerwieni dosyc intensywnie i potwierdzam
informacje, ze niewlasciwe podlaczenie pinow moze spowodowac uszkodzenie
ukladu. Jeden zestaw (wykonany wlasnorecznie) poszedl z dymem, bo w
instrukcji plyty glownej (ATC6230) piny byly zle oznaczone. Ich
identyfikacja byla mozliwa po zmierzeniu napiecia multimetrem. To juz druga
wpadka Atrenda - USB na plycie tez bylo inne niz w instrukcji.

> czy mam pobrac servicepack'a do win2000 (bo taki system posiadam w k.)?
czy
> jest jeszcze cos co moglbym zrobic zeby uruchomic to cholerstwo, walcze od
> dwoch dni rozbebeszylem caly komputer i juz zwatpilem..

W innym kompie, gdzie instalowalem IrDA pomogla zmiana sterownikow (plyta na
LX, Win98). W systemie byly dostepne dwa sterowniki - jeden dzialal, drugi
nie.
Sprobuj, moze pomoze :-)

Pozdrawiam!
Pawel