Re: Piny IRda w Abit BE6

Autor: MaG (acwrc_at_o2.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 14:37:21 MET

dzieki za odzew!:) przeczytalem text o Irdzie na Twojej stronie i powiem Ci
co ja probowalem zrobic: kupilem urzadzenie IRDA (rx/tx) do podlaczenia pod
plyte glowna (w moim przypadku jest to ABIT BE6) znalazlem na plycie zlacze
(w instrukcji opisane jako IR-infrared z zaznaczonym pinem 1-zasilanie??)
podlaczylem w kolejnosci takiej jak przedstawiles na rysunku, zreszta
fabrycznie piny we wtyku mialem tak wlasnie ustawione , zmi\enilem
ustawienia w BIOSie i niestety nic... probowalem jeszcze wszystkich
kombinacji zmiany kolejnosci (oprocz zasilania - u mnie byl to przewod
czerwony) i takze nic.
czy mam pobrac servicepack'a do win2000 (bo taki system posiadam w k.)? czy
jest jeszcze cos co moglbym zrobic zeby uruchomic to cholerstwo, walcze od
dwoch dni rozbebeszylem caly komputer i juz zwatpilem.. pisales cos o
przylutowaniu pinow do plyty, lecz ja mam te piny, przynajmniej tak jest
napisane w manualu i na plycie rzeczywiscie sa.
bardzo prosze o jakas wskazowke, jakie jest Twoje zdanie na ten temat, co
powinienem zrobic?
pozdrawiam serdecznie
Andrzej
Wrocław