Re: odprawa celna powracajacego dysku na gwarancji

Autor: Albercik (leno_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 15:40:20 MET

Teoretycznie to jest prawda - trzeba przed wysylka zglosic (wypelnic
swistek) w urzedzie celnym ze urzadzenie jest na gwarancji i jedzie do
naprawy lub wymiany (tak sie dowiedzialem w GUC)

W praktyce - mialem podobna sytuacje, i jak pani z firmy przewozowej
zadzwonila do mnie z podobna informacja jaka Ty otrzymales - po krotkiej
rozmowie i stwierdzeniu ze mi sie nie oplaca odbierac tego dysku bo nie jest
on az tyle wart - pani stwierdzila ze mozna napisac list-pismo do UC o
tresci (mniej wiecej) - Prosze o dodanie Paczki numer cos tam cos tam do
przesylki kurierskiej (czy jakos tak). Dokladnie mi mowila co napisac. I po
kilku dniach paczuszka przyszla bez dodatkowych kosztow.

Z Seagate w Hollandi dostalem taka odpowiedz po moim pytaniu o clo itp.
Napisalem im ze chca ode mnie oplat.

Dear Sir

The repaired replacement unit is with a different serial number.
On the paperwork, it will say that it is a replacement-repaired unit.

Regards
Seagate Europe

I tego sie trzymaj - a jak oni zaplacili to - dlaczego zrobili to bez Twojej
zgody? Jeli cos, to bedziesz musial odebrac paczke i ewentualnie napisac
potem pisamo do UC z prosba o zwrot tego cla z takich a takich powodow.

Nic innego Ci nie doradze - mi sie wtedy udalo :-)

Pozdrawiam
Albercik