Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 21:05:17 MET

On Fri, 28 Feb 2003 20:47:07 +0100, Tomasz Jurgielewicz wrote:

[...]
> Wlasnie o tym pisalem. MOŻNA, ale dla przecietnego klienta na skladaka,
> praktyczie niemozliwe.

Nieprawda.

> Wymagana jest calkiem spora wiedza tej dziedziny
> . Nie widze mozliwosci zeby ktos przy takiej masie badziewia, glupich
> porad "fachowcow", po prostu "trafil" w konfiguracje.

A ja nie widzę możliwości zatrudnienia się w charakterze fryzjera. Ale
czy to o czymś świadczy ?

> Eeee... nie przesadzaj. Raczej: "co dobra rzecz to dobra..." bez
> uwarunkowania markami...

Właśnie. Teraz pytanie: czy AMD robi złe procesory ?

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!