Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Tomasz Jurgielewicz (tom_at_a3.pl.123)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 20:47:07 MET

> Masz prawie całkowitą rację. Poza jednym: na platformie AMD można
> postawić stabilny system, który przy niższej cenie będzie wydajniejszy,
> i tyle. I to wcale nie jest takie trudne, mimo że chłamu pod AMD jest
> znacznie więcej, niż pod Intela

Wlasnie o tym pisalem. MOŻNA, ale dla przecietnego klienta na skladaka,
praktyczie niemozliwe. Wymagana jest calkiem spora wiedza tej dziedziny
. Nie widze mozliwosci zeby ktos przy takiej masie badziewia, glupich
porad "fachowcow", po prostu "trafil" w konfiguracje.

> Powoływałeś się na serwer SQL - chodzi coś takiego u mnie (ASUS +2x
> Athlon MP) od 24 czerwca 2002, logi są czyste. Gdzie te twoje kilka
> zwiechów w tygodniu ? . Żeby było jasne - jego poprzednik P3 z RDRAM do
> dzisiaj pracowicie chodzi "w odwodzie" - żadnych zwiech.

A gdzie ja pisalem o zwisach kilku na tydzien??? Powolalem sie na MS SQL
jako doskonaly przyklad oprogramowania wrazliwego na stabilnosc sprzetu.
Nie zebym wszystkich namawial na testowanie, ale z racji zawodu
nawalczylem sie sporo z microsoftowym scierwem pracujacym zarowno na
serwerach (HP - zero problemow), roznych "serwerach" zrobionych z
pecetow, i wlasnie z tego tytulu wyrobilem sobie takie zdanie.

> Tobie tego obiektywizmu brakuje. Intel, to intel...

Eeee... nie przesadzaj. Raczej: "co dobra rzecz to dobra..." bez
uwarunkowania markami...

Pozdrawiam

Tomasz