Re: Mój XP po raz ostatni :)

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 19:03:40 MET

On Fri, 28 Feb 2003 18:27:18 +0100, Tomasz Jurgielewicz wrote:

> Coscie sie wszyscy przyczepili jakosci samego procesora??

To nie ja (my), tylko przedmówca.

[...]
Masz prawie całkowitą rację. Poza jednym: na platformie AMD można
postawić stabilny system, który przy niższej cenie będzie wydajniejszy,
i tyle. I to wcale nie jest takie trudne, mimo że chłamu pod AMD jest
znacznie więcej, niż pod Intela

Powoływałeś się na serwer SQL - chodzi coś takiego u mnie (ASUS +2x
Athlon MP) od 24 czerwca 2002, logi są czyste. Gdzie te twoje kilka
zwiechów w tygodniu ? . Żeby było jasne - jego poprzednik P3 z RDRAM do
dzisiaj pracowicie chodzi "w odwodzie" - żadnych zwiech.

Nie jestem krucjatorem AMD, tylko obiektywnie patrze, co jest lepsze za
te same pieniądze. Tobie tego obiektywizmu brakuje. Intel, to intel...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!