Re: monitor Samsung SyncMaster i powloka antyrefleksyjna

Autor: Michał Wojciechowicz (michalwojciechowicz_at_neo.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 18:05:06 MET

Ale przy wlaczonym monitorze widac kolory normalnie ? Rysy u mnie tez sa
:( Ale podobno wypelnia sie je pasta diamentowa, ktora uzywaja
zegarmistrzowie..

MW

: Zdarzyl mi sie podobny kwas (Samsung 755DF). Uzylem pasty do zebow i
takiej
: specjalnej porowatej sciereczki do mycia naczyn. Powloka zeszla
skutecznie.
: Niestety monitor ma teraz po wylaczeniu kolor zielony. Do tego sa na nim
: jakies mikrorysy. Jestem na etapie zastanawiania sie nad kupnem nowego.
: Pozdrawiam,