Re: monitor Samsung SyncMaster i powloka antyrefleksyjna

Autor: Wasiuk (wasiukNOSPAM_at_2com.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 19:39:38 MET

Użytkownik "Von" <von_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Zdarzyl mi sie podobny kwas (Samsung 755DF). Uzylem pasty do zebow i
takiej
> specjalnej porowatej sciereczki do mycia naczyn. Powloka zeszla
skutecznie.
> Niestety monitor ma teraz po wylaczeniu kolor zielony. Do tego sa na nim
> jakies mikrorysy. Jestem na etapie zastanawiania sie nad kupnem nowego.

Troche wydaje mi sie to bezsensu (uwaga do producentow tego typow
monitorow), ze uszkodzenie tej warstwy powoduje ze jedynym wyjsciem jest
kupno nowego monitora, przeciez takie zarysowanie moze zdarzyc sie kazdemu,
nawet niechcacy, dziwi mnie troche ze robia takie delikatne rzeczy w miejsca
ktore sa szczegolnie narazone na ich uszkodzenie...

--
Pozdrawiam
Wasiuk