Re: monitor Samsung SyncMaster i powloka antyrefleksyjna

Autor: Von (von_at_wp.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 17:59:56 MET

Zdarzyl mi sie podobny kwas (Samsung 755DF). Uzylem pasty do zebow i takiej
specjalnej porowatej sciereczki do mycia naczyn. Powloka zeszla skutecznie.
Niestety monitor ma teraz po wylaczeniu kolor zielony. Do tego sa na nim
jakies mikrorysy. Jestem na etapie zastanawiania sie nad kupnem nowego.
Pozdrawiam,

Vo