Re: Napiecia zasilania (vcore, agp, ram).

Autor: Rad (radamanthys_at_interia.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 15:10:48 MET

Thomas wrote:
> Konkretnie chodzi o to, co dokladnie daje zwiekszanie napiecia
> zasilania poszczegolnych skladnikow (w temacie)?
>
> V-core dla p4 2,4 jest standardowo 1,525 (przynajmniej u mnie), czy
> podniesienie napiecia cos daje. Czy przy pretaktowanym procesorze
> podniesie to stabilnosc? O ile mozna maxymalnie podnies zeby nic nie
> skopcic albo nie zmniejzyszc drastycznie zywotnosci procesora.
> Aktualnie mam ustawione 1,575.

Przy przetaktowanym procu podniesie stabilność. Jeśli jednak nie masz
zwisów i żadnych problemów nie ma potrzeby zwiększania. Gdy już
zdecydujesz się podnosić mapięcie pamiętaj o monitorowaniu temp. i
zadbaj o dobre chłodzenie.

> Pamieci DDR - ponoc podniesienie napiecia zwieksza szybkosc ich
> dzialania? Czy podnosi tez stabilnosc przy przetaktowywaniu proca
> czy wrecz odwrotnie zmniejsza. o ile bezpiecznie mozna (jesli mozna)
> zwiekszac? 0.1, 0.2 V ?

Szybkość? Nie słyszałem. Stabilność - j.w.

> AGP - no tu to juz nie mam zadnego pomyslu. Co daje zwiekszenie
> napiecia dla AGP?? Karta lepiej dziala? Mam radka 8500 vivo
> przetaktowanegona 275/265. Czy podniesienie napiecia dla AGP znow
> zwiekszy stabilnosc czy raczej nie?? Czy sie karta bedzie bardziej
> grzala? O ile bezpiecznie mozna podniesc?

j.w.

Podkreślam: jeśli wszystko gra - nic nie musisz zmieniać.

--
Pozdrawiam,
Radek