Napiecia zasilania (vcore, agp, ram).

Autor: Thomas (angel_at_kki.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 12:56:21 MET

Konkretnie chodzi o to, co dokladnie daje zwiekszanie napiecia zasilania
poszczegolnych skladnikow (w temacie)?

V-core dla p4 2,4 jest standardowo 1,525 (przynajmniej u mnie), czy
podniesienie napiecia cos daje. Czy przy pretaktowanym procesorze podniesie
to stabilnosc? O ile mozna maxymalnie podnies zeby nic nie skopcic albo nie
zmniejzyszc drastycznie zywotnosci procesora. Aktualnie mam ustawione 1,575.

Pamieci DDR - ponoc podniesienie napiecia zwieksza szybkosc ich dzialania?
Czy podnosi tez stabilnosc przy przetaktowywaniu proca czy wrecz odwrotnie
zmniejsza. o ile bezpiecznie mozna (jesli mozna) zwiekszac? 0.1, 0.2 V ?

AGP - no tu to juz nie mam zadnego pomyslu. Co daje zwiekszenie napiecia dla
AGP?? Karta lepiej dziala? Mam radka 8500 vivo przetaktowanegona 275/265.
Czy podniesienie napiecia dla AGP znow zwiekszy stabilnosc czy raczej nie??
Czy sie karta bedzie bardziej grzala? O ile bezpiecznie mozna podniesc?

Pozdrawiam

Thomas