Re: Zewnetrzny dysk na flashu i usb2

Autor: TRH (god_at_haven.gov.prv.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 16:09:07 MET

Użytkownik "Tomasz" <cattomcat_at_hotmail.com> napisał w wiadomości

> Dlatego , ze mailoby zastapic plyte cd-rw i byc noszone w kieszeni.

Samą "przejściówkę" można wsadzić do kieszeni a na dyski flash są specjalne
futerały/pudełka. Tak więc ja nie wiedze tu problemu. Oba oddzielnie noszone
i jest git.

BTW widziałem już sporo tego typu urządzeń bo mam aparat cyfrowy ale nie
przypominam sobie aby był taki czytnik kart flash gdzie karta "wchodzi" w
całości i nic nie wystaje, z wyjątkiem może tych dużych na kilka rodzaji
kart pamięci.