Przy nagrywaniu powyżej 16x spada bufor

Autor: Dariusz Antoniak (dariusz_antoniak_at_pf.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 12:40:32 MET

Jak napisano w temacie... nagrywanie z prędkością do 16x jest ok i nie ma z
tym żadnych problemów...
Przy wybraniu wyższych prędkości (24-32) nagrywarka początkowo rozpędza się,
ale dysk najwyraźniej nie nadąża z przesyłaniem danych... bufor odczytu (i
nagrywarki) spada.. i napęd musi wyraźnie zwolnić...

Sprzęt to LG 48x, Duron 850, Shuttle AK31.. dysk Seagate 20GB... kabel UDMA
sterowniki VIA do płyty jak sądzę też instalowałem...

Problem rozpoczął się po przepartycjonowaniu dysku, kiedy to nagrałem kilka
płytek (wcześniej nie było żadnych problemów z buforem). Teraz partycje są
troszkę inne niż wcześniej. 1GB (FAT32, w98), 2.8GB (NTFS, W2K) i 15.3 GB
(FAT32). Na tej ostatniej znajduja się zawsze nagrywane dane.

Więc to ma coś wspólnego ze zmianą systemu (zawsze wypalałem pod W2K)... co
z tym można jeszcze zrobić ? Sterowniki VIA wstawić bardziej aktualne ?
Reszta software'u chyba się nie zmieniła...

Darek