Re: Chlodzenie proca

Autor: gogo (gogulek_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 11:55:53 MET

Użytkownik bromba napisał:

> Witam !
>
> Mam zamiar zakupic nowy procek i plyte. Wiem ze bedzie to XP1700+,

szukaj 1,7+(0,13u) z serii Jiuhb

> wiem tez
> ze bedzie podkrecony, (nie wiem tylko jaka plyta bedzie najlepsza mysle Mi
> crostar KT4 Ultra-SR (MS-6590) BOX.

NFORCE 2 !!!!!!!!!!!
Rozejrzyj się w postach i przemyśl zakup kt 4. Zastanów się na zakupem
płyty na nforce2 - są sporo lepsze.

  Dobre płyty - Asus A7n8x , epox 8rda+ , soltek 75frn (najtańsza).

> Ale najbardziej mi chodzi o chlodzenie proca. Mam teraz Athlona TB 1,2 i s
> tandartwoy radiator+cooler (no name), dotychczas chodzil ok, nie wiem jaka
> mial temperaturke, ale ostatnio komp sie wylaczal i co sie okazalo tempera
> tura procka miala 65stopni. Dodam ze komp u mnie chodzi non-stop tzn caly
> dzien i czasem w nocy. Zastanawiam sie nad chlodzeniem wodnym. Widzialem t
> akie zestawiki w Komputroniku za 140zl. To tyle ile porzadny cooler. Ale z
> astanawiam sie czy podkrecony xp-ek bedzie sie tak porzadnie grzal ?

  athlon 1,7+(0,13u) stepping B - bez problemu pójdzie na 2,4 +

  ( w/w płyty na szynie 166 mają zablokowane częstotliwości taktowania
szyn PCI i agp na wartościach standardowych. Jednym słowem są
rewelacyjne do overclockingu.

Sam używam soltka 75frn, athlon 1,7+ @2,4+ (166MHz x 12 ) - śmiga
wyśmienicie. temperatura procesora na zwykłym titanie ttc5 39 stopni bez
obciążenia , przy max w testach np. hot cpu test , prime - max 42 stopnie.

--
Łukasz M
bromba [at] go2.pl