Re: SB Audigy Player/trzaski oraz porysowane CD

Autor: Pink (pink25_at_wp.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 11:58:28 MET

Witam
> tez to miewam przy intensywnych operacjach dyskowych
> i mysle ze trzeba sie z tym pogodzic
>
> coz - to tylko produkt Creativa, a one nigdy jakoscia
> nie grzeszyly
> dla porownania - Gravis nigdy tak sie nie zachowal

Juz sie troche w temacie rozeznalem.....
Nie potrzebnie sie godzisz. Problem okazuje sie znany i nie wynika z jakosci
SB tylko wspolpracy SB z VIA i raczej problem stoi po stronie VIA.....
Sa na to rozwiazania.....np: takie jak dal mi kolega Zurek (dzieki Ci za to
bo nie pokumalbym iz to problem ogolny.....).

Pozdrawiam
Pink