Chlodzenie proca

Autor: bromba (bromba_at_go2_no.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 10:21:25 MET

Witam !

Mam zamiar zakupic nowy procek i plyte. Wiem ze bedzie to XP1700+, wiem tez
ze bedzie podkrecony, (nie wiem tylko jaka plyta bedzie najlepsza mysle Mi
crostar KT4 Ultra-SR (MS-6590) BOX.
Ale najbardziej mi chodzi o chlodzenie proca. Mam teraz Athlona TB 1,2 i s
tandartwoy radiator+cooler (no name), dotychczas chodzil ok, nie wiem jaka
mial temperaturke, ale ostatnio komp sie wylaczal i co sie okazalo tempera
tura procka miala 65stopni. Dodam ze komp u mnie chodzi non-stop tzn caly
dzien i czasem w nocy. Zastanawiam sie nad chlodzeniem wodnym. Widzialem t
akie zestawiki w Komputroniku za 140zl. To tyle ile porzadny cooler. Ale z
astanawiam sie czy podkrecony xp-ek bedzie sie tak porzadnie grzal ? czy m
oze jednak zastasowac stadnadrtowe chlodzenie z wiatrakiem (tym razem jakims
lepszym) ?
Na ile moge podkrecic tego proca by komp chodzil stabilnie ? nie chodzi mi o
podkrecenie dla samego podkrecenia np na 2200+ ?

--
Łukasz M
bromba [at] go2.pl