Re: Czy isntnieje taki Radeon.....?

Autor: Latet (NOSPAM_latet_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 00:47:55 MET

> To po co ma być zgodny z DX9, skoro może być wolniejszy od 8500 ???
> Zainteresuj się radeonem 9000 (ale on nie jest zgodny z DX9 sprzętowo).

Dzieki za naprowadzenie.
Troche sie gubie w gąszczu tych nowych kart,
dawniej wszystko było prostsze.

Czy jest jakaś strona, z prostą tabelką,
pokazującą podstawowe różnice miedzy Radeonami?
I nie chodzi mi o jakies szczególy typu taktowanie pamieci,
bo co mnie to obchodzi,
tylko o podstawy codziennego użytkowania - typu -
jest wiatraczek, nie ma wiatraczka,
jest DX9, nie ma DX9,
wymagany zasilacz 400W, czy moze wystarcza 360 W
itd.....

Dzieki!

latet