OT - naprawa monitora - Bydgoszcz

Autor: Pilu (pilu_at_bez.s.p.a.m.u.poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 00:49:53 MET

Witam.
Mam dwa monitorki do naprawy - 14calowy Royal i 15" Sampo
Z sampo poleciał dymek i sie teraz w ogole nie wlacza.
Royal ma troche trudniejsza wade do zlokalizowania.
Otoz po ok 10 minutach nagle ekranik sie zweza - wszystko z dolu idzie jak
plaska fala uderzeniowa do gory, coraz wyzej i coraz ciemniej. Troche jakby
odchylanie pionowe siadlo (pozioma linia). Czasem jak sie trzasnie w niego
to wskakuje i jest ok na kilka minut. Jak sie to dzieje, to rowniez
podswietlanie ekarniku LCD pod ekranem monitora siada. W warunkach
normalnych rowniez nie jest on podswietlony, gdy nie ma sygnalu z karty
graficznej (jest to objaw prawidlowy, od poczatku).
Czy ktos z Bydgoszczy podjąłby się naprawy tego sprzętu?
Chcę uniknąć sytuacji, gdy oddaje to do jakiegoś zakładu i płacę drożej niż
za używanego 15" daewoo.
Pozdrawiam
Jesli ktos bylby zainteresowany to prosze pisac na pilu_at_szwederowo.net
                                                        Pilu