Re: Czy isntnieje taki Radeon.....?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 01:08:16 MET

Latet claimed:

www.twojepc.pl - recenzja radeonów 9000

> I nie chodzi mi o jakies szczególy typu taktowanie pamieci,
> bo co mnie to obchodzi,
> tylko o podstawy codziennego użytkowania - typu -
> jest wiatraczek, nie ma wiatraczka,
> jest DX9, nie ma DX9,
> wymagany zasilacz 400W, czy moze wystarcza 360 W

| Karta | wiatraczek | DX9 | wymagany zasilacz |
|---------+-------------+-------+--------------------|
| 9000 | nie | nie | codegen 300W |
| 9000pro | opcja | nie | bd. |
| 8500 | tak | nie | dobry |
| 9100 | tak | nie | jw. |
| 9500pro | tak | tak | jw. |
| 9700 | tak | tak | jw. |

Wymieniłem karty od najmniej wydajnej do najbardziej, pomijając bezsensowne
(jak 9500 w wersji nie-PRO). 'Dobry' zasilacz to zasilacz o stabilnych
napięciach i wystarczającej mocy Polecam enlight/chieftec 300W/360W (mają
dodatkowe zalety jak np. cicha praca i możliwość podkręcania sprzętu).

Chciałbym też nadmienić, że obudowa bez dobrej cyrkulacji powietrza i
dobrego przedmuchu może być niezłym piekarnikiem jeśli w środku jest
dużo pasywnego chłodzenia.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]