Re: odzysk pliku z dysku

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 23:40:44 MET

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac-nospam_at_go2.pl> napisał w
wiadomości news:Xns932FD4E469B3Djingjang_at_193.110.122.83

> Na marginesie: Soft do odzyskiwania danych jest cholernie drogi, i
> ktoś kto proponuje np. EasyRecovery powinien napisać że kosztuje toto
> paręset dolców, występuje w 6 odmianach a trial nie widzi drugiego
> dysku. Sucha informacja w postaci jednego słowa "easyrecovery" jest
> gówno warta ;), sorry. Inne progs jakie znalazłem są też płatne jak
> cholera. Może ktoś zna darmowe a skuteczne?

Od długiego czasu, regularnie, proponowany jest bardzo dobry i w pełni
darmowy program PC Inspector http://www.convar.de. Testowałem go wiele
razy i sprawdzał się. Ten program potrafi odzyskać dane z dowolnego
wskazanego obszaru na dysku, czy jest tam partycja czy nie - bez
różnicy.

Tak BTW to niedawno na grupie pl.comp.security pojawił się zabawny wątek
o tym, jak ktoś czyścił dysk/dyskietkę programami do usuwania wszelkich
śladów po plikach (WipePro, Eraser, PGPWipe), a PC Inspector w mig je
odnajdywał... ;-)))
(wątek "zamyzywanie danych - WipePro+ kontra PC inspector File
Recovery")

M.