Re: Problem z zasilaczem.

Autor: benek (benek.benek_at__wp.pl_)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 23:39:20 MET

> Ludzie, czy wy żeście się wściekli ????

Eeeeee tam piana z pyska mi nie leci - sprawdzalem przed chwila przed
lustrem ;-)

> Nie prościej wyrypać parę większych otworów w obudowie zasilacza naprzeciw
> wiatraka procka oraz w górnym deklu obudowy założyć jakiś większy wiatrak

"Ludziu" - poczytaj uwaznie - kolega ma bude z pionowo umieszczonym
zasilaczem ktory zaslania wentylator na procku - wiec jak chcesz wycinac
dziurki naprzeciw tego wentylatora to najpierw musisz pozbyc sie zasilacza,
a dziury na gorze niewiele dadza bo tylko wyciagna powietrze budy z na
radiator jak leci malo chlodnego powietrza tak bedzie lecialo nadal malo :-(

pozdrawiam