Re: Odzyskanie partycji FAT32

Autor: Grazyna (kuzynkagra_at_gazeta.pl-wytnij)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 17:24:17 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> Zasałem BootIt for dos, odpaliłem z dyskietki i kicha. Są tylko dwie
> opcje - "zrób obraz partycji" i "odzyskaj partycję z obrazu" . Ja

Bo powinieneś był zassać BootIt Next Generation ;-).
Zrób dyskietkę instalacyjną i z niej uruchom pogram. Na wstępie pojawi
się ekran z propozycją instalacji na dysku, ale spokojnie kliknij cancel
i działaj dalej z dyskietki. No a potem sam już będziesz reklamował ten
program ;-).

Pozdrawiam
Grażyna