Re: Odzyskanie partycji FAT32

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 14:11:02 MET

 naskrobał:

> Witam wszystkich.
>Mam pewien problem, Ostatnio wlaczajac kompa zauwazylem ze
>zniknela mi jedna z partycji (w jaki sposob nie wiem), pozostalo
>po niej tylko nie wykorzystane miejsce, pozostale dwie partycje

Mam podobny problem. zaniosłem swój dysk wyjmowalny do kolesia, tam
nie udało się go uruchomić a po powrocie dysk przestał być widoczny.
Fdisk pisze że brak na nim partycji, winda go nie widzi.
            W tym stanie rzeczy wydaje mi się że EasyRecovery się nie nada,
on jest pomocny _tylko_ jak winda widzi partycję czy napęd. Zresztą,
zadałem sobie trud, zassałem, uruchomiłem i niestety, dysk nie jest
widziany przez ten soft. Czy ja bedę musiał najpierw ustanowić
ponownie partycję? I czym?

Zasałem BootIt for dos, odpaliłem z dyskietki i kicha. Są tylko dwie
opcje - "zrób obraz partycji" i "odzyskaj partycję z obrazu" . Ja
oczywiście żadnego obrazu nie mam ;) Proszę przedmówcę, reklamującego
powyżej ten BootIt o parę słów wyjaśnienia jak to się robi i gdzie
jest to Undelete ;)

--
Jacek