Odzyskanie partycji FAT32

Autor: wojtek78_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 27 Feb 2003 - 10:28:40 MET

  Witam wszystkich.
Mam pewien problem, Ostatnio wlaczajac kompa zauwazylem ze zniknela mi jedna z
partycji (w jaki sposob nie wiem), pozostalo po niej tylko nie wykorzystane
miejsce, pozostale dwie partycje zostaly nie zmienione. Wielkosc tego wolnego
miejsca na dysku jest taka sama jak moja partycja widmo. Czy moglby mi ktos
poradzic czy mozliwe jest odzyskanie tej partycji razem z danymi? Czy ponowne
zalozenie partycji na tym miejscu powinno pomoc (np. fdiskiem), oczywiscie bez
zakladania zadnego systemu plikow.

  Z gory dziekuje za wszystkie pomysly i sugestie

Kudlaty