problmy z monitorem

Autor: Kowalski Korwin (korwinb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 08:21:04 MET

Mam stary monitor 14'' i niemogę uzyskać rozdzielczości 800x600. W Win98 nie
pojawia mi się w właściwościach ekranu zakładka z możliwością zmiany /
wyboru częstotliwości odświeżania w Win95 działało bez problemów. Do wyboru
jest tylko optymalne ustawienia i ustawienia domyślne karty. Program
S3Refresh teoretycznie jest na dysku bo jest w dodaj usuń programy. Kartę
mam S3Trio64UV+(767). Sterowniki z windowsami dostarczone są nowsze 1999 niż
te które znalazłem 1997 a które działały w win95.