SB Audigy Player/trzaski oraz porysowane CD

Autor: Pink (pink25_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Feb 2003 - 10:16:15 MET

Witam
Moj problem nie calkowiecie pasuje na te grupe, za co przepraszam.

1) Posiadam karte SB Audigy Player. Od kilku dni tak nie wiadomo dlaczego
przy odtwarzaniu jakiego kolwiek dzwieku
pojawiaja sie "przykre" trzaski podobnie jak przy sluchaniu plyty winylowej.
Pomyslalem iz to karta padla, ale tak nie jest.
Mam na innym dysku zainstalowany goly system i w tamtym systemie wszystko
jest OK.
To co dotychczas zrobilem celem naprawy (nie przynioslo skutku) to:
a) nakladalem sterowniki od karty na stare jeszcze raz
b) odinstalowalem i zainstalowalem jeszcze raz karte i sterowniki
c) odinstalowalem z systemu wszystkie kodeki dzwieku.
Co dziwne w tym przypatku to to, iz pomimo braku kodekow dzwiek np: mp3
dalej sie odtwarzal....

Nie wiem co dalej robic.....:(

moj komputer:
SB Audigy Player
MSI KT3 Ultra Aru
1,8 Athlon
pamiec 256 MB/266
grafika: Asus 3400 VIVO
DVD pioneer 117
nagrywarka HP-9500
kilka szybkich dyskow...

system: win2000pl (sp3)

2) Mam lekko zarysowana plyte Cd-RW (a na niej backup :( ).

CD i nagrywarka, ktora ja nagrywala zacinaja sie przy kopiowaniu na dysk w
pewnym miejscu i klapa....
Czy sa moze jakies sposoby-programy na takie lekko porysowane plyty ?

Z gory dziekuje z kazda pomoc i rade

Pozdrawiam
Pink