Re: plyta AT/ATX w obudowie ATX

Autor: Marek Krawczyk (bigman_at_friday.ds3.uz.zgora.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 06:18:39 MET

On Tue, 04 Feb 2003 00:18:14 GMT, adasiek wrote:
> 1) ktore powszechnie dostepne obudowy pozwalaja na wsadzenie plyty w
> formacie AT /oczywiscie bez uzywania pilnika do metalu/; chodzi pewnie
> o wymiane tylnej scianki;

Każda będzie pasować - musisz tylko sobie znaleść blaszkę która
zawiera tlyko otwór na klawiaturę DIN. Z tyłu każdej obudowy ATX taka
blaszka jest wymienialna. Poszukaj po serwisach komputerowych -
powinno się dać znaleść.

> 2) czy bylejaka - czyli najtansza obudowa z zasilaczem ATX - bedzie
> miala gorsze parametry niz moja obudowa AT; mam teraz mini-tower
> highscreen z 1995 roku; domyslam sie, ze moge spokojnie kupic
> najtansze byleco ATX;

Masz na myśli parametry zasilacza? Nie wiem jaki jest w Twojej
obudowie, ale w obecnych tanich (do 150 zł) obudowach ATX montują
chłam który jak za bardzo obciążysz to się spali. Mimo wszystko
jeśli przełożysz swój sprzęt do nowej obudowy to zasilacz powinien
wystarczyć.

> 3) czy ktos zna jakies modele obudow ktore sa bardzo skromne? np.
> bardzo mnie draznia rozne fikusne plyty czolowe; obudowa i tak stoi
> gleboko pod biurkiem i jej nie ogladam;

Mnie też :-) Jak kupiłem obudowę "Frontier Irona", tylko że za
skromność zapłaciłem niską jakością samej obudowy. MegaBajt takie
obudowy importuje do polski (importował ?)

--
Marek Krawczyk (bigman)