Re: Wyjacy zasilacz - HELP!

Autor: Marek Krawczyk (bigman_at_friday.ds3.uz.zgora.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 06:18:38 MET

On Tue, 4 Feb 2003 00:38:06 +0000 (UTC), IoVi wrote:
> Moj ukochany komputerek ma obudowe AT,
> w ktorej niestety _bardzo_ wyje wentylator
> od zasilacza. Zastanawiam sie,
> czy do takiego zasilacza daloby sie zalozyc wentylator
> dla obudowy ATX, wzglednie czy wymiana calego zasilacza
> jest procedura bardzo skomplikowana...
> Z roznych wzgledow bardziej odpowiadalby mi
> wariant z wymiana samego wiatraka.
> Pomozcie prosze! Z gory THX!

Wentylatory do zasilaczy są takie same. Jeśli będziesz chciał wymienić
wentylator (koszt. ok 15 zł), możesz się liczyć z lutowniem kabelków
w zasilaczu (od wentylatora do płytki zasilacza). Zależy jaki masz
zasilacz, niektóre mają przewody wentylatora przylutowane, inne mają
gniazdko na wiatrak.

Jak masz puszkę WD40 (spray) lub możesz od kogoś pożyczyć to śmiało
możesz spryskać stary wentylator przy ośce i przestanie wyć - dobrze
nasmarowane wentylatory pochodzą jeszcze przynajmniej rok, sam tak
smarowałem wentylatorki od 486 bo ciężko je dziś dostać a cena nie
atrakcyjna.

Jeśli nie jesteś w posiadaniu tej cudownej puszki :-), to kup lepiej
wentylator - cena ta sama a co nowy wentylator to nowy.

--
Marek Krawczyk (bigman)