plyta AT/ATX w obudowie ATX

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 01:18:14 MET

witam!

mam obecnie plytke Soltek SL-62b ktora jest "form-factor AT" oraz ma
zasilanie AT/ATX; czyli po polsku format plyty jest AT; mam ja w
obudowie AT;

chcialbym zmienic obudowe na ATX i tu pojawiaja sie nastepujace
problemu:

1) ktore powszechnie dostepne obudowy pozwalaja na wsadzenie plyty w
formacie AT /oczywiscie bez uzywania pilnika do metalu/; chodzi pewnie
o wymiane tylnej scianki;

2) czy bylejaka - czyli najtansza obudowa z zasilaczem ATX - bedzie
miala gorsze parametry niz moja obudowa AT; mam teraz mini-tower
highscreen z 1995 roku; domyslam sie, ze moge spokojnie kupic
najtansze byleco ATX;

3) czy ktos zna jakies modele obudow ktore sa bardzo skromne? np.
bardzo mnie draznia rozne fikusne plyty czolowe; obudowa i tak stoi
gleboko pod biurkiem i jej nie ogladam;

w obudowie bedzie:
mobo; cpu pII350_at_350; 3*DIMM-SDRAM; 1HDD; 1cdrwm; sound-blaster-isa;
siec-isa; grafika-s3-pci; flop; modem-pci; kamerka-usb; reszta
urzadzen ma wlasne zasilacze;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?