Re: Dobierajš się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 03:51:21 MET

"radxcell" <radxcell_at_X.pl> wrote in message news:3e3e326c$1_at_news.home.net.pl...
> moga - dlatego ze sa policjantami
> a przyjecie mantadu jest przyznaniem sie do winy
>
> jesli nie przyjmiesz mandatu w sadzie musza UDOWODNIC Twoja
> wine tak samo jak udowadnialby kazdy inny czlowiek, gdyby Cie pozwal

Naiwny jesteś jeszcze... Policjant powie, że przekraczałeś prędkość
i nawet nie trzeba żadnego dowodu na to (w postaci radaru np) i już.

> z tym sie zgadzam, ale musi byc ten material, czyli dowod
>
> dowod ma byc wiarygodny

Nie dla Ciebie wiarygodny ale dla sędziego wiarygodny.
Jestem pewny, że oficjalny wydruk loga z serwera wiarygodnej
firmy poświadczony przez jej szefa będzie dla sędziego bardzo
wiarygodnym dowodem, mimo iż Ty się z tym nie zgadzasz :-)

> sorry, ale plik tekstowy nie jest wiarygodnym dowodem
> nawet dokument z elektronicznym podpisem nie jest jeszcze
> dowodem w polskim prawie

Jakie wykształcenie prawne możesz podłożyć na swoje poparcie? :-)