Re: Dobieraj? się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 04:03:22 MET

"robert slawinski" <not.given_at_because.of.spam> wrote in message news:te8s3vo4kvs2ivrlg1hv4vbnfebv4ep4tc_at_4ax.com...

> a musze znac wszystkich?

Żeby oceniać wszystkich pracowników firmy... raczej tak.

> nie fantazjuj. na razie wyrazilem moja pogarde dla pracownikow
> verizonu, a nie dla policji. skoncentruj sie na temacie rozmowy.

Nazywając policjanta krawężnikiem, który nie nadaje się do
tropienia takich przestęps wyraziłeś pogardę dla policji.

> moze jeszcze wiesz, kiedy ten nastepny raz bedzie?

Może jutro? Może za rok? Czy to jakaś różnica?

> a skad ja mam "wiedziec" co w nim jest jak jeszcze go nie sciagnalem?
> ktokolwiek mi udowodni, ze wiedzialem? sciaganie zipow tez wedlug
> ciebie niezgdne z prawem?

Jeśli ściągasz zipy wiedząc, że będzie tam materiał copyrighted
(to wystarczy, nie jest ważne, że nie znasz tytułu piosenki...)
do którego praw nie posiadasz to już jest to nielegalne.
A ściągając tego zipa z foldera "britney" wiesz dobrze co tam jest.

> wyglada jakbys byl dopiero co upieczonym uzytkownikiem internetu,
> ale zapewniam cie ze WWW to jeszcze nie wszystko.

Powstrzymaj się może od takich komentarzy bo to nie przystoi...

> bylo. dlatego wlasnie wybralem tego providera. codziennie rano
> dostarcza 10cm2 prosto na moj dysk C.

Ha, ha, ha... Skoncentruj sie może na temacie rozmowy.

> zdecydowanie ty. widze, ze masz blade pojecie o podpisywaniu kontraktu
> na biznesowa linie z ISP. pewnie nawet nigdy takiego nie widziales.
> nastepnym razem, moze zabieraj glos na temat, na ktorym masz cos
> konkretnego do powiedzenia.

Człowieku mój drogi - co Ty tu wygadujesz? Rzucasz się na fundamenty
prawa z jakąś utopią... Czy szef kuchni kupując noże kuchenne w sklepie
dla profesjonalistów też uważać będzie że mu wolno tymi nożami
zadźgać kogoś w ciemnej ulicy bo w kontrakcie nie miał tego zastrzeżonego?
Weź się nie wygłupiaj, proszę...

> smiem watpic w rzetelnosc twoich wiadomosci.

Wątpić możesz w co Ci się podoba. Ja też mogę...
Ja na przykład wątpię w istnienie Twojego zdrowego rozsądku.

> przegladales sie w lustrze. masz juz aureole?

Nie, święty nie jestem, ale copyrightet materiałów bezprawnie nie kopiuję.

> na jakiej podstawie to wymysliles. czyzby znowu jednobitowy sposob
> myslenia? jak bede mowil, ze czarny to ladny kolor to znaczy ze jestem
> murzynem? skad ten pomysl, ze robie cokolwiek niezgodnego z prawem
> zwiazanym z internetem?

To wynika wprost z Twojego toku rozumowania.