Re: Dobieraj? się do użytkowników Kazaa, Morpheusa czy Gnutelli!

Autor: robert slawinski (not.given_at_because.of.spam)
Data: Mon 03 Feb 2003 - 09:28:09 MET

On Sun, 2 Feb 2003 23:14:00 -0600, "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com>
wrote:

>Znasz wszystkich? Pracowałeś tam chyba...

a musze znac wszystkich? znam _wszystkich_ tych, ktorzy zostali po
zwolnieniach w verizon, ktorzy odpowiadaja za moja dzialke i to
wystarczy.

>Nie, nie tylko "krawężniki" w policji pracują.
>I w ogóle skąd u Ciebie taka pogarda dla policjanta?

nie fantazjuj. na razie wyrazilem moja pogarde dla pracownikow
verizonu, a nie dla policji. skoncentruj sie na temacie rozmowy.

>Tak jak powiedziałem - następnym razem wpaść możesz Ty.

moze jeszcze wiesz, kiedy ten nastepny raz bedzie?

>To zależy co w nim jest. To samo dotyczy zbioru abcd01.gif

a skad ja mam "wiedziec" co w nim jest jak jeszcze go nie sciagnalem?
ktokolwiek mi udowodni, ze wiedzialem? sciaganie zipow tez wedlug
ciebie niezgdne z prawem? wyglada jakbys byl dopiero co upieczonym
uzytkownikiem internetu, ale zapewniam cie ze WWW to jeszcze nie
wszystko.

>A było coś tam na temat organizowania przez internet dostaw heroiny?

bylo. dlatego wlasnie wybralem tego providera. codziennie rano
dostarcza 10cm2 prosto na moj dysk C.

>I sądzisz, że to byłoby legalne? :-))) I kto tu jest dziecinny?

zdecydowanie ty. widze, ze masz blade pojecie o podpisywaniu kontraktu
na biznesowa linie z ISP. pewnie nawet nigdy takiego nie widziales.
nastepnym razem, moze zabieraj glos na temat, na ktorym masz cos
konkretnego do powiedzenia.

>Dobra. Ty wiesz swoje - ja wiem swoje.

smiem watpic w rzetelnosc twoich wiadomosci.

>Ja nie jestem znerwicowany bo nie używam internetu "w taki sposób".

przegladales sie w lustrze. masz juz aureole?

>W odróżnieniu od Ciebie.

na jakiej podstawie to wymysliles. czyzby znowu jednobitowy sposob
myslenia? jak bede mowil, ze czarny to ladny kolor to znaczy ze jestem
murzynem? skad ten pomysl, ze robie cokolwiek niezgodnego z prawem
zwiazanym z internetem?

> Więc jedynym który miałby powody do
>znerwicowania byłbyś między nami właśnie Ty...

mylisz sie bardzo. znowu zreszta. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.