Karta sieciowa RBE-100

Autor: Piotr ne (piotrn12e_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 19:32:19 MET

Mam starego ThinkPada 600 (Pentium 266) i chcę do niego dokupić
jakąś kartą sieciową. Znalazłem jeden model całkowicie
mieszczący się w laptopie (nie wystaje), Xircom RBE-100.
Ale wstukałem w wyszukiwarce nazwę karty i kilka dziwnych postów
o kłopotach z kartą - np. że działa w sieci lokalnej,
a w Internecie nie (?). Czy ktoś ma z tym jakieś doświadczenia?

Pozdrawiam
Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr