Re: aktualizacja BIOS

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 19:27:22 MET

remik napisał:

>A i takie cos mi na skrzynkę przed chwilą gady wysłali:
>
>1.3-1.4Ghz Processor Upgrade
>Bring you ageing PC upto the latest in Intel Technology
[...]
>to odnośnie mojego biosu ze strony www.award.com

ojej przyslali ci reklame ;) takie to dziwne; jako end-user wogole nie
powinienes miec stycznosci z www.award.com; oni dostarczaja
technologie to produkowania biosow; to tak jakbys chcial np. wymienic
obicia siedzien w samochodzie i w tym celu poszedl do instytutu badan
wlokien syntetycznych;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?