Re: Płyta Socket7 i Pentium MMX - proszę o pomoc

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 19:14:26 MET

Tomek \Tommy\ Dębiński napisał:

>Kumpel ma w swoim kompie plyte z socket7 w ktorym siedzi iP120.
>Ja z kolei powiedzialem ze moge mu dac iP166MMX tylko nie wiem
>czy bedzie dzialac. Nie wiem co to za plyta i nie ma do niej manuala.

zeby chodzil MMX potrzeba podwojnego napiecia; w okolicy socketu
procka powinien byc uklad do zamiany napiecia lub miejsce na niego;
uklad ten ma pewnie okolo 30 nozek i prostokatna obudowe; powinien byc
podpisany jako VCC regulator; jesli masz uklad to pewnie masz MMX
jesli jest tylko miejsce na uklad lub go nie ma wcale, to na pewno nie
wlozysz MMX-a;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?