Re: Maly monitor (Q770)

Autor: exp (lesatr_at_box43.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 14:50:24 MET

> Ja mam od kilku miesiący Hyundaia ImageQuest Q790 17''. Co prawda
> drogo za niego zapłaciłem (800 zł), ale za to miałem możliwość
> kilkugodzinnego testowania :) Normalnie widziałem go tak za około 700
(...)
> Ogólnie monitor bardzo mi się podoba, nie spodziewałem się takiej
> jakości za taką cenę. Jednakże jak mówiłem, ja miałem możliwość
> długiego testowania i możliwe, że tak mi się po prostu dobrze trafiło.

No i kupilem (Q790). Zaplacilem 650zl (Wroclaw), z 15 minut potestowalem w
sklepie, bardzo pobieznie. Na pierwszy rzut oka jest ok, jestem zadowolony.
Zaraz wezme sie do pozadnych testow i dam znac na forum jakie wrazenia -
moze sie komus przyda na przyszlosc. Dzieki wielkie za rady!
P.S. Kto chce odkupic mojego 14" AOC'a 4Nlr? ;)

Pozdrawiam,
Piotrek