Re: Maly monitor (Q770)

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Fri 28 Feb 2003 - 12:49:56 MET

On Wed, 26 Feb 2003 14:50:24 +0100, "exp" <lesatr_at_box43.pl> wrote:

>No i kupilem (Q790). Zaplacilem 650zl (Wroclaw), z 15 minut potestowalem w
>sklepie, bardzo pobieznie. Na pierwszy rzut oka jest ok, jestem zadowolony.
>Zaraz wezme sie do pozadnych testow i dam znac na forum jakie wrazenia -
>moze sie komus przyda na przyszlosc. Dzieki wielkie za rady!

To jeszcze jedna :)
Jak nie będziesz mógł dojść do ładu z geometrią, w takim sensie, że
wywołasz sobie planszę, gdzie ekran podzielony jest na kwadraty i np.
z lewej strony będą one rozciągnięte, z drugiej ściśnięte, to nie
załamuj się, tylko uważnie kombinuj z ustawieniami liniowości.

W ogóle to polecam Ci najpierw ustawić w widzie rozdziałke, w której
będziesz pracował, potem odświeżanie, a potem baw się ustawieniami. I
warto też na karteczce zapisać sobie te ustawienia dla każdego trybu
(rozdz., odświeżanie), gdyż to się zmienia.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl