czy chce kupic zabytek? ;-)

Autor: ymoobis_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 04 Feb 2003 - 00:55:21 MET

Czesc
Nie znam sie zupelnie na kartach graficznych i dlatego bardzo Was prosze o
pomoc. Nie jestem graczem, choc czasem lubie sobie wlaczyc quakea, ut, lub gta,
choc ostatnia wersje tej gry widzialem tylko w telewizji, bo na moim kompie nie
bylo mowy o zabawie.
Chcialbym sobie kupic karte graficzna, ktoraby pozwolila choc troche poszalec w
gta3, ale mam na to jedynie okolo 250-300zl. Myslalem o ATI Radeon 7500 64MB
DDR TV i stad moj post.
Nie_mam_kompletnie_zielonego_pojecia_czy_warto_kupic_ta_kate. Zaznaczam jednak,
ze gry to zdecydowanie drugorzedna sprawa. Codziennie spedzam przed kompem
kilka godzin w edytorze tekstu i internecie, i to glownie o wyrazisty obraz mi
chodzi, niz o plynnosc w grach, bez czego przezyje...
Slyszalem tez, ze ta karta ma wbudowane wspomaganie odtwarzania DVD. Warto sie
tym zainteresowac planujac zakup takiego napedu w przyszlosci?
Jezeli moj wybor (na chybil trafil) jest glupi, to poradzcie cosik!
Pozdrowienia
ymoobis