Re: czy chce kupic zabytek? ;-)

Autor: Kiszon (opentv_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 01:58:51 MET

> Nie_mam_kompletnie_zielonego_pojecia_czy_warto_kupic_ta_kate. Zaznaczam

Jest rewelacyjna i wcale to nie zabytek. Qwak III dziala plynni, WOlfenstein
dziala plynnie, obraz zyletkowaty, co wiecej trzeba ?
Mam minta 7500 64 MB na szybkich pamieciach 3,6 ns. Jezeli juz sie
zastanawiasz nad wyborem, proponuej wylacznie ATI, to zupelnie inny poziom
jakosci w stosunku do nVidii - mam tu na mysli jakosc obrazu, nasycenia
kolorow.