Re: export/import wiadomosci z outlook express

Autor: Maciek (maciekm_at_o2.pl)
Data: Tue 04 Feb 2003 - 01:09:51 MET

[...]
> C:\Documents and Settings\[nazwa uzytkownika]\Ustawienia lokalne\Dane
> aplikacji\Identities\[cudaczny katalog alfanumeryczny]\Microsoft\Outlook
> Express\*.*
[...]
owszem.. tam masz wszsytkie pliki .dbx z przechowywanymi mailami...
> Rowniez wystarczy zawartosc skopiowac i pozniej tylko zaimportowac.
[...]
nie do konca(przynajmniej u mnie na xp i 2000 to nie dziala tak jak moze
powinno)
samo przekopiowanie nie wystarczy - wpierw trzeba stworzyc w OE
identyczna strukture katalogow/folderow, potem podmienic pliki
w sytuacji gdy mam potezne archiwum, zajmuje mi to ~1 godz. przepisywana :\
a przy kazdej probie jakiegos eksportowania wiadomosci OE mi sie wysypuje..
znacie jakies ciekawsze sposoby.. - moze program ulatwiajacy archiwizacje?