Re: dziwne ? opinie od sprzedawców - Modecom, MSI

Autor: _Normanos_ (normanos_at_wp.SPAM-SUXX.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 08:47:54 MET

snake napisał(a):

> Byłem wczoraj w kilku sklepach komputerowych (chcę złożyć
> komputer) i zaskoczyły mnie niektóre opinie usłyszane od
> sprzedawców, a mianowicie "Obudowy Modecom (nawet te droższe z
> Huntkey) są głośniejsze i nie mniej awaryjne od Codegenów" oraz
> "płyty główne Microstar są bardzo awaryjne".

chyba nie wierzysz sprzedawcom??? Większość z nich wciska to co akurat
ma na stanie ew. wydaje im się, że znaja sie na rzeczy. Dziwne to
trochę, bo taki sprzedawca w komputerowym powinien znac się porządnie
na sprzęcie a wielokrotnie miałem sytuacje w której to sprzedawca nie
miał zielonego pojęcia o danym produkcie.

--
Mirek