Re: dziwne ? opinie od sprzedawców - Modecom, MSI

Autor: Frundsberg (kampfgruppe_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 09:11:12 MET

> chyba nie wierzysz sprzedawcom??? Większość z nich wciska to co akurat
> ma na stanie ew. wydaje im się, że znaja sie na rzeczy. Dziwne to
> trochę, bo taki sprzedawca w komputerowym powinien znac się porządnie
> na sprzęcie a wielokrotnie miałem sytuacje w której to sprzedawca nie
> miał zielonego pojęcia o danym produkcie.

dokladnie...kupilem ostatnio codegena i...tak tragicznej obudowy juz dawno
nie widzialem (niedosc ze jest zle wycieta-napedy zeby zmiescily sie w
wymyslonych przez producenta kretynskich schowkach na dvd i cdr trzeba
"wbijac" to jeszcze jest glosna - tragedia...
Byla bardzo polecana przez kolege w sklepie...

Pozdrawiam