Re: dziwne ? opinie od sprzedawców - Modecom, MSI

Autor: g a v r o n (itworx_at_HATESPAM.data.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 09:13:28 MET

Użytkownik "snake" <snake25_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Ponieważ zamierzałem kupić i jedno i drugie bardzo proszę doświadczonych
> grupowiczów potwierdzenie lub zaprzeczenie.

Co do MSI to zjarała mi się taka płyta z niewiadomych bliżej przyczyn (MSI
KT3) , pisałem już o tym na grupie. To nie był jednak zasilacz,
niepotrzebnie naszczekałem na biednego FEELa. Jeśli miałbyś podobnego pecha
jak jak to czekałbyś 2 miechy na wymianę w ich nędznym servisie. MSI Polska
nawet swojej strony nie ma (to co tam jest to jakaś kicha) , nawet firma z
Psiej Wólki która ma tylko jedną stronę podaje na niej przynajmniej adres i
telefon. A oni nie bo pewnie boją się telefonów. A co do tego co mówią
sprzedawcy w sklepach to nie słuchaj tego za pilnie ... plotą czasami takie
bzdety, że aż żal słuchać. Najfajniej jak przychodzi rodzinka kupować sprzęt
dla dzieciaka która nic nie czai , oh ile wtedy można im złomu wcisnąć hehe
... Sam widziałem parę takich akcji. Kieruj się intuicją i tym co tutaj
przeczytasz :-).

g a v r o n