MemTest-86 v3.0

Autor: onsok (zapomnij_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 08:10:34 MET

Witam.
Czy program do testowania pamieci ,,MemTest-86 v3.0 ''
daje wiarygodne wyniki ? Przepuscilem w nim test pamieci
w komputerze znajomego i wyswietlil mi kilka bledow.
Nie wiem czy jest powod do zmartwien czy tez nie? Znajomy
jakichs wiekszych problemow z kompem , sugerujacych klopoty
z pamiecia do tej pory nie mial. Test pamieci mojego komputera
nie wykazal zadnych bledow. Pamieci w obu przypadkach SDR DIMM
2X128 Mb .
Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.