Re: na ile wierzyc stanowi kartridza

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 07:43:50 MET

Użytkownik "test" <adamzz5_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci
> wow wow
> Czyli chcesz powiedziec, ze producenci napelniach (Inktek i in.) sie myla
?
> Czy raczej chodzilo ci o to, ze po uzupelnieniu nie pokazuje prawidlowo
> poziomu tuszu w kartridzu ?

Inaczej, w niektorych drukarkach HPxxxx mozna rowniez stosowac tusze od
innych drukarek HPxxx i wtedy na bank mozna uzupelniac, tylko trzeba miec
odpowiedni kartidz. Ja drukarek HP nie mam, o tym zabezpieczeniu czytalem i
slyszalem.

--
BQB
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl