Re: Serwisowanie dysku/innych komponentow komputera

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 00:03:34 MET

coroner_at_microtech.pl (Coroner) wystukał
(news:1482649609.20030225231247_at_microtech.pl):

> Mam pytanie: jesli oddaje sprzet do naprawy i okaze sie on wadliwy
> (w tym wypadku sprawa tyczy sie uszkodzonych samsungow (hdd) )
> to czy serwis MOZE (w sensie: dobrej woli) wystawic mi nowa,
> dwuletnia gwarancje (majac na uwadze fakt, ze gwarancja na
> serwisowany dysk jest wazna jeszcze przez 3 miesiace)

Jezeli wymieniaja dysk na nowy - gwarancja biegnie od nowa (i powinna
byc 3-letnia w przypadku Samsunga). Jezeli oddaja dysk naprawiony to
gwarancja przedluza sie o czas naprawy (czas pozostawania w serwisie).
Pozdrawiam
Egghead