Re: Serwisowanie dysku/innych komponentow komputera

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 01:41:51 MET


Użytkownik "Egghead" <Egghead_at_wp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns932E9E4E9F91972_at_193.219.28.2...
> coroner_at_microtech.pl (Coroner) wystukał
> (news:1482649609.20030225231247_at_microtech.pl):
>
> > Mam pytanie: jesli oddaje sprzet do naprawy i okaze sie on wadliwy
> > (w tym wypadku sprawa tyczy sie uszkodzonych samsungow (hdd) )
> > to czy serwis MOZE (w sensie: dobrej woli) wystawic mi nowa,
> > dwuletnia gwarancje (majac na uwadze fakt, ze gwarancja na
> > serwisowany dysk jest wazna jeszcze przez 3 miesiace)
>
> Jezeli wymieniaja dysk na nowy - gwarancja biegnie od nowa (i powinna
> byc 3-letnia w przypadku Samsunga). Jezeli oddaja dysk naprawiony to
> gwarancja przedluza sie o czas naprawy (czas pozostawania w serwisie).

co prawda nie jestem tego pewien jak jest w nowych przepisach, które
weszły w życie z początkiem roku, ale bzdurą wydaje mi się przedłużenie
gwarancji o czas naprawy.
Obowiązuje tu raczej tzw. rękojmia.
Jesteś tego absolutnie pewien?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:26:19 MET DST