Serwisowanie dysku/innych komponentow komputera

Autor: Coroner (coroner_at_microtech.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 23:14:09 MET

Witam!

Mam pytanie: jesli oddaje sprzet do naprawy i okaze sie on wadliwy (w
tym wypadku sprawa tyczy sie uszkodzonych samsungow (hdd) )
to czy serwis MOZE (w sensie: dobrej woli) wystawic mi nowa, dwuletnia
gwarancje (majac na uwadze fakt, ze gwarancja na serwisowany dysk jest
wazna jeszcze przez 3 miesiace), czy MUSI to zrobic jesli tego zazadam
(w sensie: bo prawo go do tego zobowiazuje) ?

--
Pozdrowienia,
 Coroner                          mailto:coroner_at_microtech.pl