Odp: Karta dzwiekowa ISA nie lubi plyty BE-6 II?

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Feb 2003 - 23:47:38 MET

Użytkownik Wojciech Kulasa <fingolfin_at_altair.wytnijto.eu.org> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:j1pn5vovcm2bhb9ggq2t2bbbvglao6k35c_at_4ax.com...

> Pojawil sie jednak problem: moja stara karta dzwiekowa ISA na chipsecie
> Opti929 nijak nie chce porzadnie wspolpracowac z nowa plyta. Sterowniki
> te same - Windows Sound System (na oryginalnych nigdy dobrze nie
> pracowala).
>
> Zla praca objawia sie tym, ze nie dziala prawidlowo odtwarzanie dzwieku -
> dzwiek zapetla sie po po ulamku sekundy w malo atrakcyjne pyr-pyr-pyr-pyr.
> Tak jest przy odtwarzaniu przez systemowy sterownik; jesli wybiore Direct
> Sound output (np. w Winampie) dziala lepiej - gra, choc od czasu do czasu
> [...]
Witam,
jak na razie mam karte OPTI-931 + Hardware MIDI +98SE i jestem zadowolony :)

Zainstaluj oryginalne stery do OPTI-929 ( z 23-01-96 ) lub znajdz na
inecie opti929.zip - powinno pomóc, tylko uwaga:
w pliku snd929p.inf i csetup.inf jest blad !

[Version]
Signature="$Windows 95$" ma byc: = "$Chicago$"
Class=OPT0929MEDIA ma byc: =MEDIA
provider=%OPTi%

bo inaczej nie wykryje karty :(

Pozdro..