Re: Karta dzwiekowa ISA nie lubi plyty BE-6 II?

Autor: Wojciech Kulasa (fingolfin_at_altair.wytnijto.eu.org)
Data: Wed 26 Feb 2003 - 00:28:56 MET

"Rycho" <rycholek_at_wp.pl> wrote:

> jak na razie mam karte OPTI-931 + Hardware MIDI +98SE i jestem zadowolony :)

Heh, tez mam wavetable'a, wlasnie zaskoczyl :)

> Zainstaluj oryginalne stery do OPTI-929 ( z 23-01-96 ) lub znajdz na
> inecie opti929.zip - powinno pomóc, tylko uwaga:
> w pliku snd929p.inf i csetup.inf jest blad !

Dzieki za rade, zainstalowalem i dziala :) Co prawda robilem to juz
wczesniej i tez dzialalo, ale mialem nadzieje na rozwiazanie zgodne z WSS,
dlatego, ze oryginalne sterowniki maja jeden feler (przynajmniej na moim
egzemplarzu karty): przy inicjalizacji dzwieku karta wydaje z siebie
takie pyrkniecie, nieco denerwujace :) Coz, trzeba sie bedzie przyzwczaic.
W kazdym razie da sie przynajmniej grac :)

Dzieki za pomoc,

--
.. Wojciech Kulasa [Fingolfin] ............ fingolfin(@)altair.eu.org ..
.. http://fingolfin.cjb.net .................. RPG famous last words: ..